2 0 1 7

Helt plötsligt var det 2017. Vad hände egentligen? 2016 gick så fort verkligen. Nytt år betyder terminsbyte vilket innebär att jag läst halva min utbildning nu! Bara 1,5 år kvar. Det innebär också att det bara är 3 veckor kvar på praktiken, kommer kännas så konstigt att inte vara där varje dag i princip. Men ska iallafall jobba lite extra där vilket är kul. 
 
Annars då, vet inte riktigt vad jag har för ambitioner för 2017. Gillar inte hela det här "New year, new me", tror inte att det behövs ett nytt år för att göra en förändring. Men lite mål har jag allt för 2017! Exempelvis att börja äta mer vegetariskt, då vår köttkonsumtion här hemma är rätt ohållbar. Samt vill jag resa någonstans i år, just nu planerar vi inför London framåt våren, hoppas vi kan få tummen ur och faktiskt boka en resa. Sen vill jag fortsätta fokusera på att må bra och att inte ägna tid åt människor som sprider negativ energi.
 
 
 
Vardagliga ting | |
Upp