Torsdag

Idag har jag redan hunnit med mycket. Sambon skulle ta lite prover inne på sjukhuset nu på morgonen och eftersom jag ändå var vaken och inte hade något bättre för mig så följde jag med. Sen skjutsade jag honom till jobbet eftersom jag måste ha hans bil ikväll, för jag jobbar mellan 13-20 idag. Idag ska jag ha mitt första individuella samtal med en klient! Är så peppad (och rätt nervös) men det ska nog gå bra. 
 
I helgen m å s t e jag verkligen plugga, har två uppgifter som ska in samt en hel bok att läsa ut nu tills nästa vecka och jag har knappt börjat. Det är rätt stressigt att hinna med praktik, plugg, träna, sova och leva samtidigt haha. 
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - MALIN:

Fin du är! Hoppas du får en grym fredag imorgon :) Kram

#2 - - Julia Johansson:

Åh jobbigt med plugg, men hoppas det går bra :D

Upp