Söndagsplugg

Såhär har min dag sett ut hittills. Men något positivt är ju att jag strax är färdig med en uppgift utav två iallafall! En bra början tycker jag. Uppgifterna är dock rätt så lätta, mycket att man ska tänka och reflektera själv kring olika saker vilket jag tycker är roligt. Uppgifterna ska lämnas in först på söndag nästa vecka så har ju tid på mig! Är ledig på tisdag så tänkte att jag ska skriva färdigt då, nu tänker jag njuta lite av söndagslugnet innan vi ska åka hem till mina föräldrar för att äta söndagsmiddag, så mysigt ♥
 
 
 
Detta ska jag roa mig med nu! Mitt favoritspel of all times! Är såsåså peppad på uppföljaren som släpps nästa höst. Detta är nog 4:e gången jag spelar igenom det, storyn och gameplayen är amazing! Hoppas bara att uppföljaren innehåller lite fler kvinnliga karaktärer då i detta det endast finns en som inte är prostituerad, vilket är lite tråkigt. 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - Flisan:

sv: tack, usa är dock väldigt överskattat hehe :P

#2 - - Amanda Forsman:

Åh nu blev jag typ sugen på att spela haha :)

#3 - - MALIN:

Vilken härlig söndag! Kram

#4 - - Julia Persson:

Låter som en bra söndag!

#5 - - Matilda Berlin:

Helt klart en bra början! Älskar den där känslan av att vara klar =)

Upp