Saturyay

Den ultimata bra starten på dagen är ju när man delar på en avokado och den är helt perfekt. Fick bli en grön smoothie till frukost (eller snarare lunch..) men den var så god så drack upp den innan jag tog en bild hehe. Hade i lite spirulina i den + ingefära så förhoppningsvis boostar det mitt immunförsvar lite. Nu ska jag faktiskt köra en städning i hela lägenheten, känns som vi inte gör något annat än att städa men vill man ha det rent och prydligt så! 
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Igår när jag öppnade en avokado höll jag upp den högt och sa till min make Isn't this the most gorgeous avokado!?

Så lycklig av perfekta avokados.

Svar: Haha relaterar så mycket till det! Brukar göra en liten happy-dance varje gång avokadon är sådär perfekt
Sanya

#2 - - Tilda:

Åh avokado är så gott! <3

#3 - - Julia Johansson:

Haha jag städar också jämnt och ständigt :)

#4 - - lollo:

ingefära är det som konsumeras mest här hemma nu, haha :) vill inte bli förkyld!

Upp