Fröknäcke

 
Jag älskar fröknäckebröd. Det är perfekt att ha hemma och ha till frukost eller bara som snacks. Dock är jag lat så jag köpte Risentas färdiga mix idag, trots att det är billigare i längden att köpa massa olika fröer och göra en egen mix. Men det är ju såå gott, brukar alltid strö över lite flingsalt eller lite vitlökssalt. Ett plus är ju att det är glutenfritt också, vilket innebär mindre ont i magen för min del!
 
Mat & recept | |
#1 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag håller med, fröknäce med lite cream cheese på är bara bäst!

#2 - - Caroline Tano:

Vi gör något liknande knäcke hemma ofta och är helt förälskad i det! Kram.

#3 - - Julia Johansson:

Så himla gott det ser ut!!

#4 - - Emilie Levinsson:

Det är så himla gott med fröknäcke! :D

#5 - - Kattis:

Supergott med fröknäcke!😀

Upp