Tisdag

Ugh. Alltså tisdagar är nog inte min grej alltså. Är alltid trött och nu är det mörkt när jag åker till praktiken och mörkt när jag kör hem. Noll energi alls idag trots att jag sovit mer än någonsin nu det senaste. Känner mig allmänt opepp på allt idag, trots att jag egentligen haft en bra dag haha. 
 
Sambon hade iallafall tacos färdigt när jag kom hem idag, han vet hur man får mig på bättre humör hehe. Hade dock kunnat offra min stortå för en stor påse naturgodis idag. Men får nöja mig med frukt, då det är allt vi har hemma. Men eftersom detta är en allmän skitdag så ska jag nu kura ner mig i sängen ihop med mina katter och kolla på något roligt, har dock kollat färdigt på alla serier men får väl kolla om på typ Bones för 100 gången. 
 
(Gammal bild I know)
Vardagliga ting | |
#1 - - Jasmine:

Mörkret och de gråa dagarna påverkar också mig; jag har svårt att finna energi alternativt behålla energin kontinuerligt under dagen.

Fint att sambon skämde bort dig då dagen var mindre bra. Hoppas att du fick en lugn kväll med tid för återhämtning. Önskar dig en bättre torsdag!

(Sent) Svar: Tack för lyckoönskningen!
Hoppas att du finner glädjen i att skriva B-uppsats. Det blir vad man gör det till! :)

Kram

#2 - - Alice Lindström:

åh vad mysigt med tacos!

Upp