Sconesfrukost

Godmorgon! (Godmiddag snarare kanske hehe). Jag vaknade vid nio idag och kunde inte somna om, men steg upp och bryggde lite kaffe och gjorde scones. Inte dålig lördagsfrukost. Snart ska vi hem till mina föräldrar för att umgås lite,  min syster och systerson kommer också så det blir mysigt! 
 
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så gott

#2 - - Days by Johanna:

Låter som en härlig lördag

#3 - - sandra.:

Låter som en mysig dag :) härligt att umgås med nära & kära, hoppas du får det så bra :)

#4 - - Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★:

Åh scones så gott :D. Du koppen det står Pink Floyd på vart har ni köpt den? :)

Svar: I en rock-shop i Stockholm! Kommer tyvärr inte ihåg vad butiken heter, kram!
Sanya

#5 - - Emma Broberg :

Så himla mysig morgon<3

#6 - - Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF:

åh va gott!

#7 - - EMMA•MARIA:

Vad mumsigt med scones! ♥

#8 - - Alice:

Åh, så härligt att börja dagen med lite scones! ^^

#9 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Sconesfrukost är den bästa sortens frukost ;)

#10 - - Felicia Holmgren:

Scones är så gott!

#11 - - Caroline:

Gott med scones! Hoppas du hade en mysig dag! :)

#12 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Finns det nåt godare än scones på morgonen? :) Ha en fortsatt skön söndag!

#13 - - Ronja Therese Persson:

Åh, vilken go frukost!

#14 - - emilia:

Såå gott!!

#15 - - Celine:

Men gott!

Upp