Produktiv söndag

Idag har vi hunnit med mycket. Veckohandlat, städat, tränat och nu lagat mat. Ikväll blev det lasange och jag blev så lycklig när jag såg att Risenta gjort lasangeplattor som är gjorda av sojamjöl!! För mig som är överkänslig mot gluten är det ett perfekt alternativ. Speciellt eftersom dessa inte innehåller massa konstigheter som vissa glutenfria alternativ gör, utan dessa var endast sojamjöl och inget mer! Bra för sambons blodsocker också eftersom det endast är 18 g kolhydrater per 100 gram plattor. Nu låter jag som en reklampelare igen sorry, är bara exalterad för äntligen kan jag äta lasange utan att få ont i magen. 
 
Veckan som kommer, kommer bli väldigt intensiv, jobbar varje dag denna vecka + måste hinna läsa ut min kurslitteratur och skriva mina uppgifter till seminariet som kommer. Men det är väl bara att ta tag i att. 
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - Tilda Barkselius:

Gud så gott det lät!

#2 - - Julia Johansson:

Härligt med produktiva dagar ju! :D

#3 - - NICOLE:

Mums med lasagne :)

#4 - - Elsa:

Åh vad gott! :)

#5 - - tess:

Men vad gott! Vilket bra alternativ! Har ju dock inte testat bönpastan än! Jag gör ju oftast min pasta på zucchini jag!

#6 - - Emilia:

Gott!

Upp