Personlig almanacka

Alltså W O W. Ni vet ju att jag skrev att det hade blivit ett fel i min beställning när jag beställde min almanacka. Men efter lite mejlväxling med personligalmanackas kundtjänst så ändrade de min order så jag fick den i den storleken jag ville ha! Inte nog med det, de bjöd på mellanskillnaden också. Så himla bra service verkligen. 
 
Och idag kom den hem och jag är så nöjd! Nu vill jag bara att det ska bli januari så jag kan börja använda den hehe. Vill ni ha en lika fin almanacka som mig klicka här för att komma till hemsidan! 
 
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - sandra':

åh så himla fin :D jag har bara haft personliga almenackor under dem senaste åren, måste beställa en ny snart :)

#2 - - Tilda Barkselius:

Men så snällt av de, otroligt fin almanacka också!

#3 - - Emilie Levinsson:

Tänkte faktiskt skjuta upp att köpa en almanacka ett tag till för annars kommer jag bara gå och längta på att jag ska få börja skriva i den ;) Älskar verkligen quoten på framsidan <3

#4 - - Var e Malin?:

Tycker väldigt mycket om det citatet, fin almanacka!

#5 - - Jeanette:

Vad roligt med en personlig almanacka :)

Upp