Måndag

Min dag började klockan 5 imorse då alarmet ringde. För en gångs skull kände jag mig utvilad när jag vaknade, trots att det var tidigt. Det börjar ge effekt att gå och lägga oss vid 22.00 istället för 23.30. Idag har det varit full fart på praktiken och dagen har gått så fort! Så kul att jag börjar få mer klientansvar nu, så lärorikt verkligen. 
 
Slutade vid 16 idag och när jag kom hem drog vi direkt ner till gymmet. Körde 25 min tabata intervaller på löpbandet, gissa om jag var svettig haha. Sen rullade jag en stund på min trigger point, perfekt för att mjuka upp mina stela muskler. Alla borde verkligen ha en trigger point. 
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - Amanda:

Va kul att du får mer klientansvar!

#2 - - Sussi:

Det svåraste som finns är att gå och lägga sig i tid. Jag sitter alltid uppe för länge..
Jag brukar säga att jag älskar att sova men hatar att gå och lägga mig ;)

Upp