Helkroppspass

Idag var jag nere på gymmet för första gången på cirka 2 veckor. Fattar inte varför jag inte oftare tar mig tiden att gå ner dit och köra lite styrkepass, då jag mår så mycket bättre av det? Lathet I guess hehe.
 
Iallafall, idag körde jag ett helkroppspass och körde igenom alla muskelgrupper plus lite rehabövningar för min nacke och skuldra. Körde 10 minuters jogg på löpbandet som uppvärmning och sen körde jag på och tränade hela kroppen! Nu ska jag rulla en stund på min triggerpoint roller för att mjuka upp musklerna i ryggen.
 
 
Träning & hälsa | |
#1 - - Julia Svensson:

Åh vad härligt

#2 - - Emelie:

Så härligt att träna på gymmet!

#3 - - Fanny:

haha är i samma situation.. kan gå några dagar/veckor mellan passen...

#4 - - Jeanette:

Vad härligt med träning :) Längtar tills min förkylning är borta så jag kan träna igen ^^

Svar: Krya på dig! Kram
Sanya

#5 - - Emilie Levinsson:

Grym du är Sanya! Alla träningspass är bättre än inget alls<3

#6 - - Sharon:

Jag håller med, det känns så skönt efter att man tränat. Borde själv komma igång också men jag är så jäkla lat hahah!

Kram

#7 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Heja dig!

#8 - - Pauline Hurtig:

härligt!

Upp