Happy Friday

Woho har sån fredagskänsla idag! Är ledig dessutom hela dagen och ikväll ska jag och Pontus på dejt ♥ Det enda negativa med denna dag var att jag vaknade av att de stod utanför vårt sovrumsfönster med en stor skylift och dånade och höll på. Starta iallafall dagen med knäckebröd med kallrökt lax på, en riktig fredagsfrulle. Nu ska jag försöka ta tag i mitt liv och rensa ut lite kläder i min garderob!
 
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - Sara:

Låter som en riktigt god frulle :)

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Härligt med fredag, härligt med laxmackor, härligt med dejt, härligt att rensa ut garderoben! ÅH, ett häääärligt inlägg helt enkelt :D :D

sv: Ja, åh, det finns ju INGA olinjerade kalendrar, jag är såååå glad att kunna välja inlagorna själv :D :D

#3 - - Tuva Björnwall:

så mysiga bilder!!

#4 - - sandra.:

Fin kaffekopp =) och lät härligt :D

#5 - - Gabriella :

Åh såå underbart att ha fredagskänsla!!

#6 - - Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet:

Mysigt med dejt :)

Upp