Grått och energilöst

Ugh, alltså vet inte vad som hänt med mig, i en period nu har jag varit världens mest energifullaste människa och orkat med 100 saker varje dag. Men nu det senaste dagarna har det varit som om jag kraschat typ, är trött precis hela tiden. Inte bra då jag just nu har mycket att göra på praktiken  plus världigt mycket plugg som jag ligger efter med. Borde lärt mig att det är såhär jag fungerar haha. 
 
Har suttit nu en stund och försökt reda upp min uppgift jag har till nästa seminarium som om två veckor. Egentligen är den inte så svår men eftersom jag är så trött så förstorar jag upp den i min hjärna. Inga roliga peppinlägg här inte, bara gnäll haha. Sorry not sorry. 
 
Snart ska jag iallafall äta bakad sötpotatis med räkröra, vem blir inte på bättre humör av det?
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - Jenny:

åh det är så jobbigt när man blir så, och det gråa, kalla och tråkiga vädret gör ju inte att man blir piggare heller!

#2 - - Ronja Therese:

Känner igen den där tröttheten, samma jäkla visa varje höst känns det som haha!

#3 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Jag krashade också den här veckan, omg. Sååååå trött!!

#4 - - Amanda:

Känner verkligen igen mig, den där tröttheten är inte att leka med...

#5 - - gaby:

åh så tråkigt att få en dipp... hoppas du får tillbaka din energi snart!

Upp