Den senaste tiden

Här har jag varit frånvarande en hel del. Är helt slut om dagarna så orkar aldrig starta upp datorn. Bilderna nedan sammanfattar väl den senaste tiden rätt så bra (förutom allt jävla uppsatsskrivande). Har tränat rätt så regelbundet igen, vilket är skönt, gillar mina rutiner. Spelade klart Mass Effect-serien för en vecka sen, aldrig haft sån här separationsångest över ett spel, vill bara spela om det men det blir ju inte samma sak. Bättre spel har jag inte spelat. Bara Mass Effect Andromeda kvar men med tanke på de usla recensionerna det fått så tror jag jag hoppar att köpa det, inte värt 700 kr. Sen har jag totalt nördat ner mig i Columbine. I g e n. Fick Sue Klebolds (mamman till en av de som genomförde attacken på columbine) bok i födelsedagspresent och är nu helt besatt igen. 
 
Jaja, annars består livet till 100 % av stress och uppsatsångest. Kommer vara så lycklig när denna termin är över. 
 
 
Vardagliga ting | |
Upp