Vårkänslor

Igår efter jag haft det sista seminariet i denna kurs (yay) så mötte jag upp Lina och vi gick och köpte sushi. Eller alltså typ sushi iallafall haha, jag tog sotad lax med olika syrade grönsaker och marinerade sojabönor. Trodde aldrig jag skulle säga det här men det slog nästan riktig sushi!! Sen satt vi nere vid växjösjön och åt och pratade massor. Härligt som bara den att kunna sitta ute utan att frysa ihjäl. Sen mötte vi även upp Ellan och fikade på condeco, riktig lyxdag. 
 
Idag är min dag inte riktigt lika rolig, sitter och skriver essä och försöker få ihop någon slags struktur i den. Fått ihop en halv sida iallafall... 6,5 kvar haha. Kommer vara såå tacksam när detta läsår är över. Skoltrött har fått en helt ny innebörd denna terminen känner jag, ingen motivation så långt ögat kan nå. Snart bara 2 terminer kvar iallafall. Whoop. 
 
 
 
Vardagliga ting | |
Upp