Perler beads

Jag har tagit upp min gamla hobby igen: pärlor! Höll på med det jättemycket i högstadiet men la av pga jobbigt att köpa nya pärlor lol. Men fick ett infall för typ en vecka sen och gick och köpte nya pärlor (som är färgsorterade ♥) och sen har jag pärlat non stop hehe. Behöver redan köpa nya svarta pärlor... Bra sätt att hålla tankarna sysselsatta iallafall. 
 
Förutom att pärla och skriva essä har jag helt snöat in på mass effect. Köpte ju trean först, vilket var konstigt gjort i och med att det är en triologi, men dagen efter gick jag tillbaka till game stop och köpte ettan och tvåan också. Lite lättare att förstå när man spelar från början. Skitroligt spel faktiskt, vilket säger rätt mycket då jag brukar avsky allt som utspelar sig i rymden, vare sig det är film eller spel. 
 
 
 
 
Vardagliga ting | |
Upp