December

Nu har jag varit frånvarande länge igen. Tappar motivationen till att blogga med jämna mellanrum, som ni kanske märker. Jobbar på för fullt på praktiken och när jag kommer hem är jag så trött att jag inte orkar öppna datorn. Känns som mitt liv just nu består av att köra bil, jobba, äta och sova haha. 
 
Bara två veckor kvar till jul dessutom, men är nästan klar med alla julklappar! Älskar att vara ute i god tid, mysigt nu att ha lite klappar under granen. Snart ska vi åka iväg och handla lite inför veckan, måste bara komma på vad vi ska äta. Så för tillfället sitter jag och dricker kaffe och läser ur min nya bok; missdådare. Den skildrar brott och människoöden under 1600-talet, såå intressant! Alla som är historieintresserade borde läsa den här. 
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - Freja Lindsjö:

Ska definitivt läsa den :)

Upp