tre saker

3 saker jag ser fram emot

- Julen! Vill egentligen redan börja julpynta..

-  Att bli moster igen i februari ♥

-  Att om 1,5 år tar jag min examen

 

3 saker jag gillar

- När det är städat hemma haha

-Att fotografera

- Att sträckläsa en bra bok och dricka te

 

3 saker jag inte gillar

- Fjärilar

- Stora folksamlingar

- Mycket ljud och intryck på samma gång

 

3 saker jag vill

- Flytta till hus

-Att det ska komma massa snö

- Spara pengar så vi kan resa till våren

 

3 saker jag borde

- Rensa ut min garderob

- Skriva handlingslista

- Göra mina övningar jag fått av naprapaten

 

3 saker jag kan

- Jättemycket onödig fakta om allt och ingenting

- Känna av personers känslostämningar 

-  Laga mat (enligt sambon haha) 

 

3 saker jag inte kan

-Dansa

- Bygga ihop ikea-möbler

- Kolla på en hel film utan att tröttna

 

3 saker jag pratar om ofta

- Framtidsplaner

- Olösta brottsfall och mina egna teorier

- Böcker jag läser

 

3 saker jag önskar mig

- Att jag vaknade en dag och inte hade ont i nacken

- Ett snällare samhällsklimat

- Att jag slapp min prestationsångest

 

3 saker jag blir lugn av

- En strukturerad vardag

- När det är städat hemma

- Träning

 

3 saker jag blir stressad av

- När saker inte går som jag planerat

- Att räcka till

-  När det blir mycket på en och samma gång

 

3 saker jag har gjort i helgen

- Kollat på BlizzCon

- Firat sambon

- Städat och handlat mat

 

3 saker jag gjort den senaste veckan

- Varit på praktiken

- Bakat tårta (som blev så god)

- Stigit upp vid 5 nästan varje dag

Vardagliga ting | |
#1 - - freja:

kan heller inte dansa haha ;D

#2 - - sandra'':

Så roligt att läsa såna här listor :)
och så kul att du ska bli moster igen :D

Upp