Silverkulor i öronen

Hej! Igårkväll kom jag hem efter en härlig jobbhelg (helt seriöst, har typ saknat att jobba helg) och jag var så trött så orkade inte ens öppna datorn och skriva något. Vi gick och la oss vid 22 igår och jag vaknade nu vid 10, så 12 timmars sömn senare känner jag mig redo för denna vecka! Jobbar bara två dagar denna veckan så det blir att få saker och ting gjort nu hehe, min to-do-list är jättelång.
 
Men apropå rubriken på detta inlägget haha, jag sitter här med öronen fulla med plåster och silverkulor. På min praktikplats används bland annat öronakupunktur (nålar) och även öronakupressur (med kulplåster) som alternativ till eller i kombination med traditionell medicinering till dom klienter som vill. Och igårkväll fick jag testa att få lite kulplåster i öronen på dom punkter som var i obalans. På mig sitter det nu kulor som ska balansera mitt allmänna mående, mina lungor, mitt hjärta, min sömn och rygg och nacke. Så verkligen hela öronen fulla haha.
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - Emma Broberg :

Gud vad spånande, du får berätta sen om det fungerar!

#2 - - Ida ❉:

Hoppas det funkar :)

~ 7 saker som är bra att veta!
~ Frågestund på bloggen, länk i senaste inlägget!

Upp