Tvättat och plockat

Oj vad saker jag fått gjort idag haha. Såhär produktiv var det längesen jag var. Har tvättat och torktumlat och vikt alla sängkläder och handdukar, ställt in utemöblerna i förrådet och hämtat in allt julpynt. Ska dock inte sätta upp adventsljusstakarna och granen än, då tror jag att grannarna börjar fundera lite hehe. Men skönt att ha plockat in allt iallafall. 
 
Allt detta har jag fixat medan jag har lyssnat på Therese Lindgrens bok "Ibland mår jag inte så bra" och herregud så bra den är. Så mycket jag känner igen mig i hennes historia kring sin ångest. Denna rekommenderar jag alla att läsa!
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - SveaJ:

Sånna dagar är bara för bra, speciellt när allt är färdigt o man känner sig så nöjd! Haha..
Jag har läst den där boken, slukade den på 2 kvällar. Så bra!

#2 - - Emma Grann Fotografi:

Åh den vill jag lyssna på!!

#3 - - Julia Johansson:

Lyssnar också på Therese bok, så bra :)

#4 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Gillar verkligen Therese. Tycker absolut att hon ska sommarprata nästa år :)

#5 - - Susanna:

Så härligt att plocka och greja samtidigt som man lyssnar på något bra :)

#6 - - Camilla Å:

Den boken verkar ha fått väldigt bra kritik. Kanske får ta och läsa den! Har aldrig hört talas om henne förut.............

#7 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad bra att boken var en sådan succé :D :D

#8 - - Days by Johanna:

Skönt med såna dagar! :)

Hoppas också min mor blir bra snart :)

#9 - - MALIN:

Vill sååå gärna läsa Therese's bok! Kram

#10 - - Tilda Barkselius:

Åh vill så gärna läsa den!

#11 - - eva linah:

'älskar henne<3

#12 - - Erika:

Vilket bra tips :)

#13 - - EMMA ○ MARIA:

Man kanske borde läsa Therese´s bok ändå! ♥

Upp