Höstfavoriter

Nu när det blir kallt ute så blir mitt hår, min hud och mina läppar alltid supertorra. Vilket jag tycker är så obehagligt, så mina nya måste-ha i skönhetsväg ser ni nedanför. Marrakesh Endz tar jag i håret varje morgon och kväll för att förhindra kluvna hårtoppar och elektriskt hår, finns ju inget värre än när håret blir så elektriskt att det spretar åt alla håll. Sen går jag aldrig utanför lägenheten utan mitt eos läppbalsam, det enda läppbalsamet jag har haft i mer än en vecka utan att slarva bort haha. Ett plus är ju att det luktar så gott att man helst vill äta det. Dessutom är jag ju ett stort fan av The body shop och deras handkrämer måste jag ha nu inför vintern och alltså denna med mango-doft, luktar såå gott. Efter jag smörjt mina händer sitter jag typ och luktar på dom haha, folk måste tro jag är helt wierd. 
 
 
Skönhet | |
#1 - - Ida - foto & häst:

Så bra tips!! :)

Upp