Favoritpoddar

Jag älskar ju verkligen podcasts. Har i princip slutat lyssna på musik utan numera har jag en podd i öronen istället. Ovan ser ni mina favoriter. Fredagspodden var den första podden jag började lyssna på och fastnade direkt, Hannah och Amanda är så härliga och lyssna på och jag känner igen mig i så mycket av det dom pratar om, så som prestationsångest, hypokondri och ångest i allmänhet haha. Sen pratar dom om roliga ämnen med såklart, flera gånger jag skrattar rakt ut när jag lyssnar. Den senaste podden jag fastnat för nu är P3 Spel som kanske namnet avslöjar kretsar kring alla sorters spel och diskussioner som rör spelvärlden och spelkulturen. 
 
Sen, som ni kanske vet vid det här laget, är jag ju en kriminalhistorienörd! Så självklart är mordpodden, svenska mordhistorier och rättegångspodden med på min lista över favoritpoddar. I rättegångspodden får man höra ljudupptagningar från förhör och från rättegångar. Just nu lyssnar jag på podden som handlar om styckmordet i Boden. 
 
Har ni några favoritpoddar?
 
 
 
Tips | |
#1 - - Fanny:

lyssnat på mordpodden flera gånger å tycker verkligen den är bra!!

#2 - - sandra:

älskar creepypodden!

#3 - - Gabriella :

Åh jag äääälskar poddar!!

#4 - - Dixi Wonderland:

Va många grymma tips du kommer med :D

#5 - - Josefine:

Känns som att poddar blivit SÅ populära nu man har aldrig ens lyssnat på en :O

#6 - - Pauline Hurtig:

så kul med poddar!

Upp