Drink your greens

Såhär startar jag dagen idag (tillsammans med en god frukost såklart, bestående av havregrynsgröt)! Brukar blanda vatten med riven ingefära, 1-2 tsk cleanse-pulver och en hel pressad citron. Kan inte säga att det är så gott egentligen, men har väl inbillat mig att det är nyttigt och bra för kroppen haha. Idag jobbar jag mellan 9.45-18.30, gillar det passet faktiskt, får lite sovmorgon + att jag ändå kommer hem i hyfsad tid. Hoppas ni får en fin torsdag ♥
 
 
 
Vardagliga ting | |
#1 - - Jenny:

skön jobbtid du hade idag, låter skönt :)

#2 - - ajlimullersandvik.blogg.se:

Vad är cleansepulver, det har jag aldrig hört om :D

Svar: Renée Voltaire heter märket! Är ett pulver man kan blanda i juice, vatten eller smoothies som innehåller alger och massa vitaminer och mineraler :D
Sanya

#3 - - Evelina:

Åh har också den smoothie mixer. Bra grej

#4 - - mammatillmirakel.blogg.se:

Åhh mums vad gott! :)

#5 - - Maria Anderzon - Vegansk Skönhetsblogg:

gott! längtar till min nya blender kommer då jäklar ska det göras smoothies och allt möjligt gott!

Upp