Måndag

Nu har det gått ytterligare en månad utan ett livstecken från mig. Blogga är nog inte min grej ändå hehe. Men tycker ändå om att ha något ställe att vända mig till och skriva av mig då och då. Trots att ingen läser. 
 
Under den här månaden som gått har jag varit konstant sjuk, fick antibiotika utskrivet för tydligen var det en lunginflammation. Nu är jag dock sjuk igen, med feber och halsont. Fattar inte min kropps problem alltså. Blir tokig. Har skrivit hemtenta också, jag och Rebecca fick ihop 5000 ord på 3 dagar, aldrig varit så effektiv i hela mitt liv. Nu är det bara att hoppas att vi blir godkända. Annars så rullar allt på som vanligt, jag pluggar just nu den näst sista kursen för terminen, sen har jag läst färdigt för år 1 (!!). Idag började jag dagen med en långsam promenad med fredagspodden i lurarna, har blivit helt besatt och är förälskad i både Hannah och Amanda. 
 
 
 
 
Vardagliga ting | |
Upp